siren_icons (siren_icons) wrote,
siren_icons
siren_icons

  • Mood:

12 BSG icons.


Whew, it's been a while since I've done BSG... but it's been a while since I've had BSG to do! YAYYAYYAYYAY! :D

12 icons. 10 from 3x1 (Occupation only, looking for Precipice caps), 2 from S3 promo pics.

Teasers: :




001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012


Comments are nice, credit is appreciated, concrit always welcome.

Screencaps from bsg-caps.com. Promo pics from Dark Thoughts. The image of Kara and Karl in number 12 was manipulated by koalathebear's brother, and you can find a copy of it HERE, at sabaceanbabe's journal. :D

Lyrics on number 8 from "Barons of Suburbia" by Tori Amos.

YAY BSG! :D
Tags: bsg
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 39 comments
ahhh #12, so true. much healthier than that other 'ship. and #11..that's why they butted heads early on. =) nice work. i might end up taking Kara/Karl.
thanks. I'm a big kara/karl fan... they just work.

hmmmm *shameless self promotion* well, if you read fan fic, i write about them the most. =)
Ha Ha Ha! I was jsut going to shamlessly promote you too!

Great minds think alike! ;)
well maybe they'll listen to one of my readers instead of me pimping myself, lol so promote away =P
I've been working 70 hours a week, so haven't been doing much ficreading... BUT, I'm interested in reading your stuff. Is there a central place?

LOL, the only fanfic I've ever written in any fandom was kinda kara/karl. :D

Let me know if you have an archive!
http://community.livejournal.com/onemorelastkiss/ it's a Starbuck/Helo comm. right now i;m on a kick where i write about them as childhood friends, and even a little more than friends the way the current story is progressing. =)
excellent.

I look forward to having something to read! :D

thank you.
you're welcome. =)
i have decided to commandeer 12. will credit,of course.
*giggles* I had no idea there was a Helo/Starbuck community -- AND YET YOU TEASED me about being a mod at a Kara/Lee community.... you rascal! ;)

I was going to suggest looking for you at BSG2003fics or even at your own journal... I generally like to comment there... Come to think about it - you should really try to post your Kara/Lee fic at beyond_insane. I liked it. Maybe I'll have to mention it -- since you aren't a member... I bet they would fangirly squee over it... and we ALL know how much you love the fangirly squee! ;)

rjsteamboat76

10 years ago

rjsteamboat76

10 years ago

jandjsalmon

10 years ago

rjsteamboat76

10 years ago

jandjsalmon

10 years ago

rjsteamboat76

10 years ago

siren_icons

10 years ago

jandjsalmon

10 years ago

siren_icons

10 years ago

jandjsalmon

10 years ago

summer_smile

10 years ago

jandjsalmon

10 years ago

rjsteamboat76

10 years ago

jandjsalmon

10 years ago

These are gorgeous, and smart. Especially loving 1, 2 and 7.
thank you. :D

I'm planning on some Gaeta love with my next batch... :D
I love 11!!!!!! Swiping, thanks :o)
excellent, thank you! :D
AHGHG! I HAD to snag 2 -- I loved it -- best part of the whole epi! ;) Thanks and I'll totally credit! ;)
LOL, that was pretty damn cool, wasn't it?

So dainty and yet so shaken... Kara is just all kinds of awesome! :D
I know. She's always been my hero -- but now even more so -- I may even need to make a header with all the caps from that scene because it was just all sorts of awesome! ;)
By the way... I was going back through my BSG icon posts last night and saw that you had left a comment about the CAG icon (that was you, wasn't it?)... I can still add the shag to it, if you'd like. :D
I'm sure I did. I don't remember -- but I could always do with a little more Shagging the CAG. I'd LOVE it! ;)
I've just started watching BSG, but I have no idea what's going on!! Anyway, thought I'd post the link to my "icon ideas" post, in case you missed it. If you're bored or feeling inspired...

http://twiglyt.livejournal.com/232549.html?nc=2
OMG, you're watching BSG? Welcome to the best show on TV! :D

Have you rented the first season yet? EEEEEEEEEEEEEEEE! YAY!

Here's something to get you up to speed. They put together a "Story so far" video (actually 2 - one is a very short 3 minute montage, the other is a much more comprehensive 44 minute recap) you can use to catch up if you're starting at season three...

http://www.scifi.com/battlestar/storysofar/primer/index.html

there's a glossary and written recaps of both seasons... and if you ever, EVER have any questions, you can ask me.

That's a cool post of ideas. I'll try to work some of those into the fractals you linked to earlier? My next day off is Sunday again, so it probably won't be before then.

OMG, I'm so excited you're watching BSG.

Best show on TV! :D

smh&k, d
I haven't seen any of the first two seasons yet, that's why I'm so lost! lol I'll start with the recaps, then go on to renting the seasons, I think...

Hmmm...I think I need some sort of science fiction geek icon. ;)

Suspended comment

hahaha - I love #1. good stuff!